ED Design

PALVELUMUOTOILUN OPAS


Talouden painopiste on viimeisten vuosikymmenten aikana siirtynyt yhä voimakkaammin materiaalituotannosta palveluiden tarjoamiseen. Samalla fyysisten tuotteiden kehittämisen rinnalle on noussut tarve asiakaskeskeisten palveluiden kehittämiseen. Palvelumuotoilun menetelmät – käyttäjäkeskeisyys, luova kehitystyö ja nopea prototypointi – vastaavat tähän tarpeeseen.

ED Designin uudistettu palvelumuotoiluopas kertoo mitä palvelumuotoilu on, mitä sen hyödyntämisellä voidaan saavuttaa, ja miten palvelumuotoiluprojektin voi viedä menestyksekkäästi läpi. 
 

  Palvelumuotoilu liiketoiminnan tehostajana

  Asiakaskeskeisyys osana palvelukehitystä

  Palvelumuotoiluprojektin läpivienti

 

Täytä kentät ja lataa ilmainen opas:

Kirjoittaja

Sami Pyörre
CEO, ED Design Oy

Copyright 2016 ED Design Ltd. All rights reserved.